Modlitwa do świętej Rity

Święta Rita jest jedną z najbardziej znanych, na całym świecie, świętych. Głównie za sprawą modlitw kierowanych do niej, o wstawiennictwo w sprawach, w których po ludzku nie widać już rozwiązania.

Modlitwa do św Rity: Za sprawą skuteczności modlitw, kierowanych przez jej stawiennictwo, Święta Rita stała się patronką od spraw beznadziejnych. Z całego świata wciąż dobiegają liczne świadectwa o trzymanych łaskach i cudach za sprawą wstawiennictwa Świętej Rity.

Poniżej znajduje się tekst modlitwy do Świętej Rity. Musisz jeszcze wiedzieć, że najważniejszą rzeczą w modlitwie jest wiara i bezwarunkowe (absolutne) zaufanie, że święta wstawi się za nami, a Pan Bóg odpowie na naszą modlitwę.


Modlitwa do św Rity


O Święta Rito, cudowna gwiazdo naszego świętego Kościoła, obrończyni nasza w sytuacjach beznadziejnych, patronka spraw trudnych. Zwierciadło cierpliwości, pociecho cierpiących, lekarko chorych, wzorze mojej świętości, moja ukochana oblubienico Pana naszego Jezusa Chrystusa, znakiem cierniowym z korony Ukrzyżowanego.

Z serca chcę cię wielbić i prosić jednocześnie o modlitwę za mnie, abym poddał się woli Bożej we wszystkich przeciwnościach mojego życia. Przyjdź mi z pomocą, najświętsza Rito i spraw, abym nie cierpiał i doznał skutków Twej opieki. By moje zanoszone modlitwy, u tronu Boga zostały wysłuchane. Wyproś dla mnie wzmocnienie mojej wiary, nadziei i miłości, czystego i dziecięcego nabożeństwa do Matki Bożej i łaski ... (wymienić).

I to spraw, abym pokonał wszystkie przeszkody i pokusy, abym mógł dojść kiedyś do nieba i tam Ci podziękować i wiecznie cieszyć się towarzystwem Ojca, Syna i Ducha Świętego. Amen.


Modlitwa do świętej Rity

167 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Święta Rito bardzo cię proszę o pomoc w mojej sprawi. W tobie moja nadzieja. Jezu Ufam Tobie

Anonimowy pisze...

Droga św. Rito proszę cię o zdrowie dla Jakuba, aby jak najszybciej wyszedł z tej choroby. Amen.

Anonimowy pisze...

Święta Rito wstaw się za mną u Pana Boga, aby się rozwiązały wreszcie moje kłopoty finansowe i aby Filip znalazł wreszcie pracę. Dziękuję ci święta Rito.

Ela M. pisze...

Myślę że trzeba pamiętać o św. Ricie... Pamiętam jak kiedyś żarliwie modliłam się do niej o spotkanie z Przyjacielem, które wydawałoby się niemożliwe - ze względu na okoliczności... Ale udało się ! Chwała Panu;)

Zapraszam do mnie! - http://czysta-kartka-w-zeszycie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

SWIETA RITO POMOZ MI WYJSC Z MOICH KLOPOTOW

Anonimowy pisze...

Swieta Rito wstaw sie u Pana Boga za mna i moja rodzina.aby rozwiazaly sie nasze problemy zdrowotne i finansowe. Dziekuje z calego serca.

Anonimowy pisze...

Święta Rita Błagam Cię Pomóż Mi ! <3

Anonimowy pisze...

sw.Rito zanies moje blaganie do Boga aby moj syn osiagnal dojrzalosc emocjonalna stosowna do jego 31 lat zycia.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito wstaw sie u Pana Boga za mna aby pomogl mi sprawiedliwie rozwiazac wszystkie problemy zyciowe.

Anonimowy pisze...

Św Rito proszę Cię o dobre zdanie egzaminów gimnazjalnych i dostanie się do dobrego liceum

Anonimowy pisze...

sw.Rito prosze o sprawiedliwosc w moim zyciu rodzinnym i zawodowym

Anonimowy pisze...

Sw.Rito wstaw sie za ludzmi ktorzy maja mi oddac pieniadze aby mieli dobra prace i zdrowie i mieli z czego oddac bo mnie tez pieniadze sa potrzebne.

Anonimowy pisze...

Św. Rito bardzo potrzebuje Twojej pomocy. Pomóż mi w wiadomej Ci sprawie. Bez Ciebie nie dam rady.
Dziękuje Ci sw Rito.

Anonimowy pisze...

Święta Rito pomóż mi w decydującym momencie mojego życia. Zanieść do Pana Boga moje prośby o łaski :) dziękuje Ci za ostatnia pomoc jakiej od Ciebie doznałem.

Anonimowy pisze...

UMILOWANA SW:RITO; CALYM MOIM SERCEM BLAGAM CIEBIE O POMOC GDYZ JESTEM W BARDZO TRUDNEJ SYTUACJI ZYCIOWEJ I ZDROWOTNEJ:
blagam CIEBIE GORACO ABY MOJE DZIECI SKONCZYLY STUDIA Z DOBRYM WYNIKIEM I ABY DOSTALI PRACE:
DLA MNIE PROSZE CIE UMILOWANA SW:RITO O DAR ZDROWIA; KTOREGO TAK BARDZO MNIE BRAKUJE A MOJA CHOROBA PLUC JESZCZE MNIE DOBIJA TAK; ZE TRACE ZUPELNIE SILY:
PROSZE CIE WIEC ZANIES MOJA PROSBE DO NASZEGO UMILOWANEGO PANA JEZUSA ABY TA MOJA CHOROBE
CHOCIAZ CZESCIOWO WYLECZYL:
BADZ UWIELBIONA PRZEZ NARODY SWIATA SW UMILOWANA NASZA ROTO
TWOJA CZCICIELKA :

Anonimowy pisze...

Św.Rito błagam Cię pomoż mi na maturze,żebym. Dostała się na UMK Bog zapłać

Anonimowy pisze...

Ufam Tobie,pomoż mi

Anonimowy pisze...

Blagam Cie swieta Rito dopomoz mi na maturze!

Anonimowy pisze...

Sw.Rito spraw abym zdala mature z matematyki!!!Blagam Cie

Anonimowy pisze...

ukochana św.Rito błagam za Jarka aby ta niesprawiedliwość która go spotkała w pracy została mu wynagrodzona,błagam o to by ci ludzie którzy podjęli tę krzywdzącą decyzję zauważyli że bardzo Jarka i nas skrzywdzili,błagam aby znalezli jakaś dobrą stację którą Jarek mógłby przejąć.Błagam św.Rito pomóż nam

Anonimowy pisze...

Święta Rito. Dziękuje Ci za otrzymane łaski.
Proszę Cie o pomoc w wiadomej Ci sprawie :)

Anonimowy pisze...

Święta Rito prosze Cie o pomoc w wiadomej Ci sprawie tylko w tobie moja nadzieja.

Anonimowy pisze...

Św.Rito pomoż mi dziś,Bóg zaplac!

Anonimowy pisze...

Sw Rito DZIEKUJE! Prosze o dalsza opieke i pomoc w wiadomych Tobie sprawach. Jeszcze raz za wszystko dziekuje. Poznalam sile modlitwy do Ciebie.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito potrzebuje dzis twojej pomocy!!!

Anonimowy pisze...

Swieta Rito Ty nigdy nie zawodzisz,znow skladam stokrotne DZIEKI. DZIEKUJE PANU NASZEMU ze jest tak mnie przychylny.Blogoslaw Sw. Rito mnie,mojej Ani i naszym rodzinom.

Anonimowy pisze...

Święta Rito :) dziękuje Ci za otrzymane łaski. Proszę Cie pomóż mi w wiadomej Ci sprawie. Bez Ciebie nie dam sobie rady...
Wyproś mi potrzebne łaski o które codziennie się modlę.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito dziekuje!!!!Dopomoz mi dzisiaj baardzo sie boje!

Anonimowy pisze...

ty wiesz św. Rito czego potrzebuje... blagam cię pomóż mi.. bo tracę już wiarę i nadzieję...

Anonimowy pisze...

Kochana Św.Rito błagam Cię wstaw sie za mnie do Pana!Badz jutro ze mna na egzaminie aby został zaliczony pozytynie.Dziękue :-*

Anonimowy pisze...

Swieta Rito prosze Cie o laske uzdrowienia dla Pani Ewy.

Anonimowy pisze...

Swieta Rito, kochana moja prosze tez o zdrowie dla siebie i mojego meza.Dziekuje za wszystko.

Anonimowy pisze...

Św.Rito.potrzebuje Twojej pomocy...Jezu ufam Tobie

Anonimowy pisze...

Prosze Cie Swieta Rito zanies moje prosby do Pana Naszego!Prosze wstaw sie za mna w mojej sprawie,nie chce tracic nadziei! Pokornie prosze o wstawiennictwo i modlitwe! Amen.

Anonimowy pisze...

kochana święta Rito błagam o Twoją pomoc wysłuchaj mnie ufam że wszystko dobrze się skończy tylko mnie nie opuszczaj proszę

Anonimowy pisze...

Swieta Rito,jestes z nami kazdego dnia,dziekuje Ci za to.Znasz moje prosby o Laskawa, przyczyn sie prosze do tego aby Bog ich wysluchal. Dziekuje za wszystko.

Anonimowy pisze...

Swieta Rito.Blagam Cie o wstawiennictwo w przywrocenia zdrowia mojej corce.Twoje wstawiennictwo moze sprawic ze Milosierny Bog wyslucha mojej prosby.Bog zaplac

Anonimowy pisze...

sw.Rito blagam Cie zeby moja dzisiejsza sprawa zakonczyla sie pomyslnie...blagam!

Anonimowy pisze...

Sw.Rito dziekuje!!!!!

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze cie iblagam o zdrowie dlamnie i e pomoz mi znalezc prace bog zaplac

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze ocud iblagam o uzdrowienie e pomoz mi znalezc prace prosze ozdrowie dlamnie wysluchaj mojej prosby bog zaplac

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze ocud uzdrowienia e o prace dlamnie i zdrowie

Anonimowy pisze...

swieto rito blagam o zdrowie dla e imnie oprace wysluchaj mnie mojej prosby bog zaplac

Anonimowy pisze...

sw. Rito spraw bym mogla znalezc mezczyzne dla siebie ,nie kata.

Anonimowy pisze...

swieto rito pomuz mi w znalezieniu pracy prosze ozdrowie i sile

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze cie o cud pomoz uzdrowic e prosze o prace i uwolnic mnie z depresji

Anonimowy pisze...

swieto rito blagam cie o wstawienie sie oprace zebym dostala o sile i zdrowie pomoz mi aby moj maz byl zdrowy

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze cie o cud iblagam aby edek wyzdrowial kregoslup go nie bolal zebym prace otrzymala

Anonimowy pisze...

Św.Rito
Błagam Cię o to o co modlę się co dzień.Dziękuje!

Anonimowy pisze...

św.Rito proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego ,żeby ulżył Bożence i jej najbliższym,proszę o łaskę dla moich dzieci i dla mnie, Bóg zapłać !

Anonimowy pisze...

Bog zaplac!!

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze o wstawienictwo upana wstaw sie w mojej sprawie zeby e byl silny izdrowy pomuz mi znalezc prace bog zaplac

Teresa pisze...

Św.Rito proszę cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny,proszę nie opuszczaj nas w każdej potrzebie.

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze uzdrow e aby kregoslup byl zdrowy prosze o prace i zdrowie

Anonimowy pisze...

Święta Rito patronko od spraw beznadziejnych powierzam Ci moje problemy o które już się pomodliłam i proszę o pomoc i wstawiennictwo do Pana, proszę też o to abyś nie opuściła mnie i mojej rodziny wierze w Twoją pomoc.

Anonimowy pisze...

swieta Rito blagam o pomoc w sprawie finansow mojej rodziny oraz nauki jezyka .polecam Twojej opiece moje dziecii wnuczke.upros u Boga te laski dla grzesznejmojej osoby.Nigdy nie pozwol mi watpic w Milosierdzie Boze Jezu ufam Tobie

Anonimowy pisze...

Św. Rito proszę Cię wstaw się za mną u Boga , abym mogła znaleźć pracę i zdać mature z angielskiego

Anonimowy pisze...

Święta Rito wstaw się swoją potężną modlitwą za moje dzieci i dalszą rodzinę w sprawach Panu Bogu i Tobie wiadomych

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze wstaw sie u boga o zdrowie prace zebym dostala prosze i blagam cie o cud laski bog zaplac

Anonimowy pisze...

św Rito błagam cie o wstawiennictwo do boga o zdrowie dla mojej córki Kamili i o to żeby została matką i cieszyła sie potomkiem .Błagam jak matka matke o ten dar dla mojej córki

Anonimowy pisze...

Św. Rito wiem że jestem nie godnym człowiekiem , ale proszę Cię abyś uprosila u Boga łaskę dla mnie , żebym znalazła pracę bo jak dotąd nic mi się nie udało w życiu :(

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam pomoż mi wybłagać u Ojca Naszego aby zmiękczył serce Szymona, żeby kochał mnie bezwarunkowo, aby był dla mnie dobry i abyśmy byli razem szczęśliwi do końca życia. Proszę także o łaskę macierzyństwa.

Anonimowy pisze...

Święta Rito pomóż mi w sprawię o której proszę, jakże beznadziejnej.Wyprowadź mnie z mroku w którym tkwię.W Tobie Nadzieja,uproś u Ojca Naszego tę łaskę.

Anonimowy pisze...

Swieta Rito .nie powinnam cie prosic o tak wiele.Prosze Cie abys uprosila Lske dla mnie U PANA BOGA abym mogla zaczac zyc i zeby chociaz czesc problemow sie odemnie oddalila. Prosze spraw abym mogla cieszyc sie zyciem.W tobie moja nadzieja..BOG ZAPLAC CHOCIAZ NIE JESETM GODNA TEGO ABYS WSTWILA SIE W MOJEJ SPRAWIE.SPRAW ABY BOG OJCIEC ZECHCIAL WYSLUCHAC CIE W MOJEJ SPRAWIE

Anonimowy pisze...

Proszę cię Swieta Rito jeśli mamy być razem niech on zrobi cos póki nie jest za późno.Ja go kocham,wiem to,tym razem wiem,on tez cos czuje i tez to wiem.

Anonimowy pisze...

Święta Rito, proszę Cię z całego serca o pomoc i wstawiennictwo w wiadomej Ci sprawie. Wierzę, że nie odmówisz mi pomocy. Dziękuję.

Anonimowy pisze...

Św.Rito błagam nie zawiedz mnie....

Anonimowy pisze...

Sw. Rito prosze Cie ,spraw zeby moj maz sie nawrocil... Razem z synkiem bardzo go potrzebujemy :'(

Anonimowy pisze...

Sw. Rito prosze Cie ,spraw zeby moj maz sie nawrocil... Razem z synkiem bardzo go potrzebujemy :'(

Anonimowy pisze...

Święta Rito pomóż mi zdobyć serce ukochanej kobiety. Jak nigdy dotąd czuje, że to jest ta osoba. Prosze tez o pomoc w moim zyciu oraz dary ducha swietego potrzebne do nauki.

Anonimowy pisze...

Najukochansza sw.Rito proszę Cię o pomyślny finał mojej udręki.Z serca serdecznie dziękuje,Bóg zapłać za wszystkie łaski,które doświadczam za Twoim pośrednictwem.

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze cie o zdrowie i zebym dostala stala prace

Anonimowy pisze...

Św.Rito nie opuszczj mmnie

Anonimowy pisze...

Św. Rito. Ostatnio zaczęłam się do Ciebie zwracać w modlitwie. Jesteś utożsamiana z tą, która pomaga w sprawach trudnych i beznadziejnych. Dlatego w tej modlitwie proszę cię o wstawiennictwo u Boga Ojca. Ty dobrze wiesz co jest moim utrapieniem, co moim lękiem i dobrze znasz moje obawy. Będę modlić się do ciebie, abyś uzdrowiła moje życie i aby kolejne lata były szczęśliwie i aby ludzie, których spotkam byli wartościowi a miejsca, w których się znajdę były odpowiednie. Proszę cię Św. Rito.

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze cie i blagam pomoz mi znalezc prace i byc silna i zdrowo

Anonimowy pisze...

Święta Rito po raz kolejny zwracam się do Ciebie z ta ogromna prośbą. Zawsze mi pomagasz i wierzę ze i tym razem tak będzie. W Tobie cała moja nadzieja

Anonimowy pisze...

Święta Rito pokieruj mna tak żebym mogł zaznać szczęścia z wymarzona kobieta :)

Anonimowy pisze...

Św Rito Proszę jak zwykle o wsparcie mnie w modlitwie do naszego Pana Jezusa Chrystusa za moją córką.Modliłam się i prosiłam o pomoc w moich modlitwach o dar macierzyństwa dla niej.Zostały one wysłuchane przez naszego Pana.Bóg zapłać.A teraz proszę Cię nie zostawiaj mnie samej i módl się ze mną do niego o łaskę zdrowia dla niej i jej dziecka które nosi pod sercem,o szczęśliwy przebieg ciąży i porodu. Matka Irena

Anonimowy pisze...

Św Rito Już prosiłam Cię o wsparcie mnie w modlitwach do naszego Pana Jezusa Chrystusa za moją córką o dar macierzyństwa dla niej.Nasze modlitwy zostały wysłuchane .Św Rito śmiem znowu prosić Cię módl się ze mną o zdrowie dla córki i jej dziecka oraz szczęśliwy przebieg ciąży i porodu.Bóg zapłać. matka Irena

Anonimowy pisze...

Kocham Cie

Anonimowy pisze...

Święta Rito. Proszę Cię, wstaw sie za proźbami moimi i mojej ukochanej. Nie jesteśmy jeszcze gotowi na dzidziusia. Jesteśmy zbyt młodzi. W Tobie nasza nadzieja.

Anonimowy pisze...

Sw Rito prosze Cie o wstawiennictwo za prosbami moimi ! Prosze o to by moja ukochana chciala sie ze mna widywac I wrocila do mnie bardzo Cie prosze jestes moja ostatnia nadzieja I z ogromna wiara prosze Cie o spelnienie moich prosb jak najszybciej. Zostalas mi tylko Ty I modlitwa .

Anonimowy pisze...

Najdroższa święta Rito prosze Cie o pomoc. Tylko w tobie moja nadzieja.

Teresa pisze...

Św.Rito proszę cie o szczęśliwe ukończenie szkoły mojej córki,a następnie by podjęła pracę ,Św.Rito proszę miej ją w swej opiece aby nigdy nie zapomniała że wszelkie dobra pochodzą od Boga który nas umiłował.Dziękuję za opiekę nad moją rodzina ,proszę wstawiaj się za nami.

Anonimowy pisze...

Św.Rito serdecznie błagam,jesteś moja ostatnią deską ratunku

Anonimowy pisze...

Św. Rito, błagam z całego serca o uzdrowienie mojego półrocznego synka, aby mógł widzieć, czytać książeczki i się uczyć.Błagam,niech Bóg usłyszy rozpacz matki proszącej o cud dla swego dziecka.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito,to juz pojutrze.Blagam,dopomoz!!!

Anonimowy pisze...

Św.Rito pomóż mojej mamie W ZDANIU EGZAMINU I MNIEJ CAŁA MOJĄ RODZINE W SWEJ OPIECE :D

Anonimowy pisze...

Błagam dopomoz!!!!!!

Anonimowy pisze...

Sw. Rito Ty nigdy mnie nie zawiodlas. Pomoz mi i w tej trudnej sytuacji jaka mnie Bog obdarzyl. Ratuj moj zwiazek i rodzine. Blagam...

Anonimowy pisze...

Swieta Rito blagam z calego serca uchron moja rodzine

Anonimowy pisze...

Sw.Rito to juz dzis,blagam wspomoz!

Anonimowy pisze...

O Swieta Rito dziekuje Ci za wysłuchanie mojej prosby,o to by nie doszło do eksmisji z mieszkania,prosze w dalszym ciagu o nawrocenie sie meza,zeby przestał pic,i zebym nie musiała ciagle płakac,prosze prosze prosze pomóz na wyjsc z problemow finansowych .Uwielbona Rito wysłuchaj mojej prosby!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Dziekuje kochana swieta Rito! teraz naprzawde wierze, ze pomagasz podchodziłam do tego cseptycznie poniewaz sprawa byla beznadziejna,,,dziekujee....

Anonimowy pisze...

Święta Rito bardzo proszę Cię aby moja prośba została wysłuchana. Wiem ze mi pomożesz. W Tobie moja nadzieja. Dziękuję także za wszystkie łaski które za Twoim pośrednictwem otrzymałam

Anonimowy pisze...

Módlmy sie do Swietej Rity,ona zawsze nas wysłucha.Uwielbiona Rito dopomóz w tym cieżkim czasie

Anonimowy pisze...

Modlę się do Ciebie, św. Rito, abym mogła połączyć się z ukochaną osobą, abyśmy przezwyciężyli przeszkody i mogli być razem: jawnie, legalnie i formalnie. Proszę Cię św. Rito, tak bardzo mi zależy na tej osobie i wiem, że z nią będę szczęśliwa.
Anna

Anonimowy pisze...

Wysluchaj mnie KOchana sw Rito w mojej wielkiej potrzebie.spraw aby modlitwy mego syna zeby tata wrocil do rodziny i nas zostaly przez Boga wysluchane on w to tak wierzy. Bog zaplac.

Anonimowy pisze...

Święta Rito, chciałam podziękować za to, jakie łaski otrzymałam od CIebie do tej pory . Wracam do Ciebie z pokorą i proszę najpiękniej jak potrafię o wstawiennictwo u Boga Najwyższego: za wygraną sprawę i zakończenie naszego 4 letniego koszmaru. Proszę o wstawiennictwo za pracą dla męża oraz najgoręcej proszę o łaskę zdrowia dla babci i ciężko chorego przyjaciela. Św. Rito wierzę, że mi pomożesz- jesteś naszą nadzieją w tych trudnych sprawach.Proszę, by moje prośby zostały wysłuchane. Bardzo Cię proszę o wstawiennictwo św. Rito.

Anonimowy pisze...

Prosze o wysluchanie mojej prosby tylko w tobie widze ostatnia nadzieje

Anonimowy pisze...

Św.Rito dziękuje i proszę jutro o szczęście i powodzenie,chwala Panu!

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam wstaw się u Najwyższego Boga Wszechmocnego o łaske wyzdrowienia dla Emilki,proszę również o opiekę nad jej rodzicami aby byli w stanie przetrwać te ciężkie chwilę, nie opuszczaj ich w potrzebie

Anonimowy pisze...

kochana swieta rito,prosze dopomóz mi w tych strasznych chwilach,prosze-wysłuchaj mnie,pomoglas mi juz jeden raz-pomóz drugi...... kochana nie jestem godna,ale prosze

Anonimowy pisze...

Św. Rito wierzę w Ciebie bezgranicznie. Pomóż mi w tej beznadziejnej sytuacji. Wiem, że zrobiłem bardzo źle, ale czasu już nie cofnę. BŁAGAM pomóż,mój żal za grzechu jest już tak duży, że jestem na granicy obłędu.

Anonimowy pisze...

Św.Rito całym sercem dziękuje za to co dla mnie zrobiłaś za to że mnie wysłuchałaś.Całym sercem prosze Cię Św.Rito otocz opieką mojego brata,uwolnij Go od zła i sprowadź na droge do Pana naszegobJezusa Chrystusa...

Anonimowy pisze...

Św. Rito, błagam, pomóż, aby Aruś stał się znów spokojnym, grzecznym chłopcem. Proszę również za jego ojca, aby dojrzał i zajął się rodziną i był przykładnym mężem i ojcem. Jezu, ufam Tobie. JFT-W

Anonimowy pisze...

Swieta Rito pomoz mojej rodzinie wyjsc z klopotow finansowych,i dopomoz mojemu mezowi pokonac nalog ,a mi daj sile zeby mu przebaczyc.

Anonimowy pisze...

Kochana św.Rito dziekuje za pomoc jakiej doznałam.Teraz prosze ponownie,pomóz mi rozwiazac problemy finansowe i osobiste.Dziekuje za zdrowie mojego syna.Kochana i najwspanialsza wierze ze mi pomozesz po raz kolejny.UFAM CI SWIETA RITO-TYLKO TY MI POZOSTAŁAS-PROSZE

Anonimowy pisze...

Uwielbiona sw.Rito pomogłas mi juz raz -dziekuje ogromnie,prosze pomóz ponownie ,ratuj mój dom by starczyło mi na opłaty,dziekuje za zdrowie dzieki temu pracuje i bede nadal pracowac.Prosze wysłuchaj kochana,cudowna sw.RITO..tylko ty mozesz pomóc.

Anonimowy pisze...

Swieta Rito prosze cie wstaw sie do Pana Boga dla mnie o szczescie i spokoj wmojej rodzinie, wypros laske by moj maz sie nie znecal nademna i nadza corka, popros Pana Boga by oddalil odemnie ten kielich bo niemoge go juz udzwignac. Blagam Cie pomoz mi.

wojtkowiak53 pisze...

świeta Rito pomóż mi w mojej sprawie wiesz że to o co proszę nie ma być tylko dla mnie

wojtkowiak53 pisze...

pomóz mi w tych niepewnych dzisiejszych czasach jedynie w Bogu i w Tobie moja orędowniczko mam oparcie

wojtkowiak53 pisze...

świeta Rito pomóż mi w mojej sprawie wiesz że to o co proszę nie ma być tylko dla mnie

Anonimowy pisze...

Św Rito proszę Cię wstaw się u Pana Boga za mną,żebym nie była chora na cukrzycę i żeby wyniki były dobre.

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam wstaw się u Boga za mną, bym spłaciła dług i by nie podali mnie do sądu. Wiem, że to okropne, ale to ważne. Błagam wstaw się za mną. Jezu, ty się tym zajmij!

Anonimowy pisze...

swieto rito prosze pomoz mi znalezc prace aby e dostal duza rente prosze cie i blagam dopomoz mi

Anonimowy pisze...

Uwielbiona św.Rito dziekuję ci za pomoc w sprawie mieszkania-wysłuchalaś mnie.Teraz cię proszę ponownie ,proszę klęcząc przed tobą-wysłuchaj mnie i dopomóż mi i mojej rodzinie-by mąż przestał pić albo zeby nas zostawił,nie mam już siły ponieważ niszczy mnie i naszego syna.Chcemy żyć w szczesciu i spokoju.Proszę ukochana wysłuchaj mnie.Wiem ze mi pomozesz tylko ty mi zostałas Cudowna RITO

Anonimowy pisze...

PROSZĘ O POMOC UKOCHANA ŚWIETA RITO****

Anonimowy pisze...

Wiem, ze nie jestem godna... ale błagam Cię święta Rito o wstawiennictwo w mojej sprawie.

Anonimowy pisze...

sw rito uzdrow moich synow z alkoholizmuswoja modlitwa i dopomoz im znalezc prace modl sie za moja rodzine

Anonimowy pisze...

Prosze pomóz ukochana swieta rito

Anonimowy pisze...

Święta Rito,błagam Cię o pomoc dla mojej rodziny,prosze wysłuchaj moich próśb,ulituj sie nad nami.Jestem u kresu wytrzymałości.W Tobie jedyna nadzieja...

Anonimowy pisze...

swieta rito dziekuje ze dzieki modlitwom do Ciebie uddalo sie wyjechac do Angli. do pracy chodziaz sprawa wydawala sie niemozliwa beznadziiejna teraz mam do Ciebie kolejna prosbe prosze ponownie o znalezienie pracy dla mniee by byla to praca w ktorej sobie poradze prosze uloz moje zycie by bylo wolne od cierpirnia wstydu I leku prosze o znalezienia dobrego mezczyzny dla mnie prosze by ojciec szanowal mame bo ona wiele z nim wycierpiala prosze by ojciec zachowywal siee doojrzale prosze bym za rok wybrala dobre studia bym spotkala dobrych ludzi na mej drodze prawdziwych przyjaciol na dobre I na zle zebym nauczyla sie biegle mowic po angielsku I grac na gitarze elektryczne tak bardzo cie prosze Swieta Rito wierze ze mi pomozesz nie chce sie juz czuc beznadziejna

Anonimowy pisze...

Cudowna Rito,proszę po raz kolejny o pomoc w mojej sprawie,,Ukochana wysłuchaj mnie....

Anonimowy pisze...

Św. Rito prosze pomóż mi w wiadomej Tobie sprawie. Dziekuje Ci

Anonimowy pisze...

Proszę Cię o zdrowie dla Mariolki.

Anonimowy pisze...

Św. Rito proszę Cię o łaskę miłości i ponownego otwarcia serca na moje uczucie przez Kamila.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito wstaw sie u Boga za moja rodzina!!! Amen

Anonimowy pisze...

swieta rito ! błagam cie i prosze łaskawie abys pomogła mi odzyskać Swietlane i Riccardo.
Amen

Anonimowy pisze...

Swita rito prosze cie o pomoc z calego serca w sprawie mojego meza

Anonimowy pisze...

Proszę Cię, św, Rito, aby syn przeszedł do następnej klasy, zdał egzaminy końcowe, za rok zdał maturę. Proszę Cię miej go w swojej opiece i prowadź go aby się dobrze uczył. Proszę Cię też abym mogła połączyć się z ukochaną osobą, jawnie, legalnie i formalnie, bo wiem, że tylko z nią będę szczęśliwa. Proszę Cię, św. Rito, wstaw się za mną, moją rodziną i ową osobą u Boga. Błagam o przebaczenie moich grzechów, naprawdę mam ciężką sytuację.
Alicja

Anonimowy pisze...

Św. Rito dziekuje za płomień nadziei. Wiem, że nie jestem godny ale dziekuje zwlaszcza, że prosiłem wczoraj a już dziś jest nadzieja. Dziekuje za wstawiennictwo u Miłosiernego Jezusa.

Anonimowy pisze...

Św. Rito , błagam wstaw sie za mną w sprawie zmiany mojej trudnej sytuacji materialnej i znalezienia adekwatnej do mojej osoby - pracy. Jak najszybciej, tak dłużej nie dam rady. Kończą mi sie środki na utrzymanie mieszkania i mojego ukochanego psa. Sama głoduję aby mój mały przyjaciel mógł normalnie jeść. Proszę odmień mój los. Jest mi smutno, otrzyj moje łzy, które każdego dnia zalewają mi oczy, pomóż mi, niech mi ktoś pomoże.

Anonimowy pisze...

Kochana św Rito proszę wstaw się do Boga w mojej trudnej sprawie. Niech ta ciężka sprawa w sądzie się już skończy a oskarżony dostanie stosowny wyrok, a potem definitywny podział wszystkim co mamy. W
Tobie jedyna moja nadzieja. Wierzę w Twoją siłę upraszania łask przed Bogiem. Proszę pomóż mi.

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam Cie wstaw sie za moim synkiem mną i moją rodziną do Boga i uproś dla nas łaski których tak bardzo potrzebujemy i o ktore tak bardzo Cię proszę , daj nam zdrowie które jest najważniejsze, dobrą pracę szczególnie dla mojego brata przywróć mu chęc do życia i radość życia, spraw by ojciec przestał pic i mama była szczęśliwa, mój syn który jak Ty jest jedynakiem by spotkał dobrych ludzi na drodze swojego życia, by miał prawdziwych przyjaciół, dla siebie proszę o zdrowie, prace i uzdrowienie relacji z mężem któremu nie ufam proszę Cię Święta Rito która tak wiele wycierpiałaś pomóż mi niech ten pech opuści moją rodzinę niech promienie serca Jezusowego rozproszą mroki naszego życia a ludzka zawiść zazdrość nienawiść opuści nas na zawsze a ci którzy nam źle życzą odnajdą drogę do Boga i będą szczęśliwi. Amen.

Anonimowy pisze...

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Jakiś dłuższy czas temu rozstałem się ze swoją dziewczyną. Bardzo to przeżywałem i modliłem się do św. Ryty o wstawiennictwo. Dziewczyna wróciła do mnie i byłem bardzo wdzięczny św. Rycie i innym świętym, których również o to prosiłem. Jednak rok temu znowu się rozstaliśmy. Prosiłem ponownie św. Rytę i innych świętych, lecz moje prośby nie zostały wysłuchane. Bardzo to wszystko przeżywałem, dalej przeżywam, chociaż ból już nie jest taki straszny jak na początku. Mogę normalnie funkcjonować, choć dalej bardzo za Nią tęsknię.

Nie wiem, dlaczego za pierwszym razem Bóg mnie wysłuchał przez wstawiennictwo św. Ryty i innych świętych. Może wiedział, że jeszcze nie jestem gotów na takie rozstanie. A przecież ta druga osoba także ma wolną wolę, swoje rozterki i różne pokusy. Pan Bóg dla każdego z nas ma swoje plany, tylko to my odwracamy się od Niego. Wtedy również ja sam nie poprawiłem się chyba prawie w ogóle nie walcząc z grzechami, a jeśli walczyłem to szybko upadłem.

Teraz po tym wszystkim, choć ciągle jeszcze cierpię, jestem o wiele spokojniejszy. Przez jakiś czas nie modliłem się o powrót dziewczyny, lecz nie dałem rady i ponownie to robię. Jednak wiem, że nie mogę na Panu Bogu niczego wymuszać, a ze spokojem przyjąć Jego wolę. Chociaż może to być dla człowieka bardzo trudne, chcę tego! Również teraz wiem, że ważne jest godnie przeżyć okres narzeczeństwa (choć nie byliśmy narzeczonymi) i dzięki łasce Bożej stać się godnymi sakramentu małżeństwa. Muszę pójść w końcu pojednać się z Panem Bogiem w sakramencie spowiedzi świętej, bo bez łaski uświęcającej walka o bycie lepszym chrześcijaninem jest niemożliwa.

Nie modlę się na razie o wstawiennictwo św. Ryty, ale absolutnie nie dlatego, że jej nie ufam. Po prostu tak się jakoś to wszystko potoczyło, że oprócz modlitw do Pana Boga w Trójcy Świętej Jedynego i Matki Bożej, modlę się do św. Michała Archanioła, do Anioła Stróża, do św. Józefa i proszę ich o opiekę. Chociaż modliłem się już do nich wcześniej, może to nawet św. Ryta chciała, abym pogłębił do nich cześć i oddał się im pod opiekę. Modlę się także za dusze w czyśćcu cierpiące i chcę prosić ich o pomoc w różnych sprawach, także tej, o której tu piszę. Czytałem ostatnio, że dusze czyścowe bardzo pragną naszych modlitw, aby ulżyć im w cierpieniu i same bardzo się odwdzięczają. Jednak absolutnie nie chcę tego traktować jako handel wymienny. Choć prosimy w konkretnych sprawach, najważniejsza jest wola Pana Boga w Trójcy Świętej Jedynego i to jej musimy się poddać, i wierzę, że Pan Bóg to doceni i nam we wszystkim pomoże. Przecież najważniejsze jest dostać się do Nieba i to Pan nasz Jezus Chrystus wie, co jest dla nas najlepsze.

Święta Ryto dziękuję Ci za wszystkie łaski, które mi wyprosiłaś u Pana Boga, a których pewnie jeszcze nawet nie rozumiem. W jednej z modlitw składa się taką obietnicę, że będzie się sławić dobroć Twego serca i wielką potęgę Twego wstawiennictwa, a jeszcze nawet tego nie zrobiłem. Wybacz święta Ryto! Dziękuję Ci za pomoc i opiekę!

MC

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam Ciebie wstaw sie do Boga w mojej sprawie, spraw aby Bog obdażył Michała miłością do mnie, aby znow skrzyżował drogi naszego życia i pozwolil nam byc razem.

Anonimowy pisze...

Swięta Rito wyproś u Boga zdrowie dla mojego męza i uwolnij go od nałogów.
Wyproś mądrość dla moich synów aby koroczyli drogą prawdy. Oby moja synowa opamiętała się i mimo wszystko i weszła na dobrą drogę dla swojego syna..

Anonimowy pisze...

Dziękuję ci święta Rito za wstawiennictwo u Boga o zdrowie mojego męża .Teraz proszę ci o jeszcze i o szczęście dla moih synów

Anonimowy pisze...

Swieta Rita prosze o opieke dla naszej rodziny. Opikuj sie naszymi dziecmi. A szczegolnie blagam o laske uzdrowiemia z alkocholizmu dla Andrzeja.

Dewocjonalia pisze...

A ja ogładałam wspaniały film o świętej Ricie.

Anonimowy pisze...

Najswietsza Rito prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Boga o to zeby moj maz w koncu sie opamietal i wrocil do mnie i dzieci i zebysmy znowu byli kochajaca sie Rodzina. Prosze Cie rowniez o zdrowie dla moich kochanych dzieci i reszty rodziny. Amen

Anonimowy pisze...

Najukochańsza Święta Rito dziękuję za wszystko co dotąd otrzymaliśmy ze moja mamusia lepiej się czuje jest juz po chemioterapii i teraz będzie miała robiony tomograf.Błagam Cię wstaw się do Miłosiernego Jezuska za moją najukochańsza mamusia aby wyzdrowiała i wyniki były dobre. Mamusia codziennie modli się do Ciebie i całym sercem ufa Ci Najdroższa Święta Rito.Kochamy Cię

Anonimowy pisze...

Najukochańsza Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla mojej rodzinki moich synków i aby mój mąż był dobrym kochającym i wierzącym mężem i zięciem

Anonimowy pisze...

Swięta Rito wysłuchaj proszę moich modlitw i pomóż mi abym znalazła pracę, aby moja rodzina cieszyła się zdrowiem oraz aby moje małżenstwo znowu bylo szczesliwe.Amen

Anonimowy pisze...

Święta Rito pomóż mi i daj wiarę i siłę mnie i osobie, którą kocham abyśmy byli szczęśliwi.

Anonimowy pisze...

Świeta Rito prosze o pomoc dla mojej mamy w sprawie eksmisj zeby zostal oddalony.i zeby mogla mieszkac do ostatnich swoich dni.W Tobie jedyna moja nadzieja na pozytywne rozwiazanie tej sprawy.Dziekuje Ci Św Rito

Anonimowy pisze...

Dziękuję Św Rito za wstawiennictwo i dar macierzyństwa. Modlitwa do Św Rity jest naprawdę bardzo skuteczna. Dziękuję!!!

Anonimowy pisze...

Ukochana sw. Rito dziekuje Tobie z calego serca za wstawiennictwo i za otrzymane laski !!! Modlcie sie do Sw. Rity.....Ona naprwade pomoaga...mnie pomogla kilka razy...dziekuje raz jeszcze i prosze o dalsze łaski.....dziekuje..Amen

Anonimowy pisze...

Sw.Rito dziekuje za wszystko z calego serca i prosze pomoz oz mi jeszcze abym dala rade w pracy i i miilosc i zdrowie w rodzinie Bog zaplac

Anonimowy pisze...

Sw.Rito prosze o dalsze laski Ty wiesz jakie dziekuje za te ktore otrzymalam Bog zaplac

Anonimowy pisze...

Święta Rito jestem po poronieniu. Proszę spraw, aby zaszła w ciążę i urodziła całe i zdrowe dzieciątko. Amen.

Anonimowy pisze...

Ukochana sw.Rito dziekuje z calego serca za dotychczasowe łaski i proszr o dalsze szczegolnie o dobre uklady w pracy i aby ze wsxystkim dawala dobie rade.....proszę!!! Bog zaplac Sw.Rito.....Amen

Unknown pisze...

Św. Rito prosze Cie pomóż miwyjść z moich kłopotów finanzowych. Wyproś mi cud u Jezusa. W TOBIE moja nadzieja. Dziękuję

Unknown pisze...

Św. Rito prosze Cie pomóż miwyjść z moich kłopotów finanzowych. Wyproś mi cud u Jezusa. W TOBIE moja nadzieja. Dziękuję

Anonimowy pisze...

Sw.Rito ukochana pomoz mojemu synowi wyjsc z depresji...wypros u Boga łaskę spokoju duszy i ciala...uzdrow jego psychike...blagam pomoz mu...Bog zaplac dziekuje....Amen

Unknown pisze...

§w.Rito proszę cię wypros mi łaskę zdrowia,aby moja choroba nerwica została wyleczona.abym przezwyciężyla te wszystkie kryzysy które mnie spotykają i objawy ,które nade mną dominują.proszę cie ulecz moja chorą duszę,moja psychikę.błagam cię Św.Rito.

Anonimowy pisze...

Święta Rito błagam Cię pomóż mi, pozwól mi stworzyć rodzinę z Adrianem i być już z nim na zawsze. Proszę Sw.Rito już tak dużo straciłem. Bóg mi Go zesłał w ciężkich chwilach niech teraz mi go nie zabiera.

Anonimowy pisze...

Sw.Rito prosze blagam pomoz mojemu synowi wyjsc z depresji...prosze udrow jego cialo i psychike...i blagam pomoz mu zebyy mogl do mnie przyjechac i zeby wszystko dobrze sie udalo....Bog zaplac

Anonimowy pisze...

Św. Rito błagam pomóż uwolnić moją córkę od alkoholizmu. Proszę o miłość bo im bardziej się staram tym gorzej mnie traktuje. Zrozpaczona matka

Anonimowy pisze...

Sw.Rito ukochana....prosze Cie z calego serca o pomyslna operacje mojej kolezanki......o dobre wyniki mojego meza i prosze uzdrow z depresji mojego syna..
..błagam wypros te laski u Jezusa....proszę......Bog zaplac Amen

Anonimowy pisze...

SW.Rito prosze Cie kolejny raz o cud aby moje nienarodzone dzieciatko przezylo i aby okazalo sie na badaniach ze jest z nim wszystko wporzadku.Blagam Cie z calego serca bo niechce stracic tego dziecka.Powierzam Ci moja nadzieje ufnosc i milosc,oraz moje nienarodzone dzieciatko abys je uleczyla.Prosze Sw.Rito pomoz mi.

Anonimowy pisze...

Św.Rito dziękuje i proszę o dalszą opiekę
i modlitwę wstawienniczą za nas.

modlitwa pisze...

Swieta Rita prosze o opieke dla naszej rodziny. Opikuj sie naszymi dziecmi. A szczegolnie blagam o laske uzdrowiemia z alkocholizmu dla Marka.

Anonimowy pisze...

Oto moje świadectwo wstawiennictwa świętej Rity. W wielkim gniewie i niegodziwości straciłam najważniejszego mężczyznę mojego życia. Postanowił ode mnie odejść. Rozpoczęłam błagalną modlitwę do świętej Rity o jego powrót. i łaskę przebaczenia mi przez niego. Co prawda nie wrócił, ale kilka dni temu stanął u moich drzwi, aby wesprzeć mnie w załatwieniu ważnej dla mnie sprawy. To wielki cud i wiem, że stało się to za wstawiennictwem Świętej Rity. Nie ustaję nadal w swoich modlitwach bo wiem, że Święta Rita pochyliła się nad moim błaganiem.
Święta Rito niezważając na niegodziwości moje uproś mi u Jezusa Ukrzyżowanego łaskę, o która tak bardzo proszę i tak bardzo leży mi na sercu. Jakże Bóg mógłby odrzucić prośbę Tej, która odczuwała Jego Mękę? Amen

Ewelina

ikony i obrazy świętych pisze...

Piękne świadectwa i modlitwy do świętej Rity.

Św. Rita pisze...

św. Rita jest patronką do spraw trudnych i beznadziejnych i są specjalne modlitwy w jej intencji. Mi osobiście jeszcze nie pomogła, wręcz przeciwnie, przez ciągłe rozdrapywanie ran czułam się tylko gorzej, ale czuję się teraz na tyle silna, żeby znów zacząć się modlić. Bardzo ciekawe jest życie św. Rity a zwłaszcza moment kiedy jako wdowa chciała wstąpić do klasztoru jednak Matka przełożona dała jej tylko pracę w ogrodzie .

Prześlij komentarz